АКТУАЛЬНО

Переможці Всеукраїнського конкурсу «Хочу! Можу! Зроблю!» пройшли тренінги з управління проектами та комунікації з медіа

Середа, 16 вересня 2015, 12:25
12 вересня для переможців Всеукраїнського конкурсу соціальних проектів УГКЦ організували тренінги з управління проектами та комунікації з медіа, які провели тренери Інституту лідерства та управління УКУ Дмитро Якимець й Анна Мота-Шнайдер.

Організатори цього заходу ставлять за мету не лише допомогти переможцям Конкурсу «Хочу! Можу! Зроблю!» раціонально та ефективно використати кошти, які вони отримали на реалізацію своїх проектів, але й правильно та професійно продумати етапи та деталі організації і втілення сформованих завдань.

Саме тому під час тренінгу «Проектний менеджмент»  Дмитро Якимець розповів, як потрібно розвивати свою справу, навів та пояснив низку таких понять, як соціальне партнерство, управління проектами, корисні та результативні методики, які допомагають перетворити тимчасовий короткотривалий проект на повноцінну багаторічну справу, до якої можуть долучатись й інші учасники. За словами Дмитра, управління проектами – це зовсім не проста справа і тих, які взялись за таку роботу, можна сміливо назвати «камікадзе» (в позитивному значенні цього слова).

Учасники тренінгу дізналися також які стадії повинен пройти проект, щоб досягти омріяної мети, познайомилися з техніками просування спільної справи, отримали пояснення створення плану, який складається із розподілу на дії, ресурси, людей, порядок, час та виконавця. Важливим є те, наскільки конкретною, вимірюваною, досяжною є мета, – розповів Дмитро, адже «недосяжна мета демотивує».

У другій частині тренінгу Анна Мота-Шнайдер спілкувалась із переможцями Конкурсу «Хочу!Можу!Зроблю!» про те, як вправно комунікувати із засобами масової інформації. Кожен став учасником практичних вправ з написання прес-релізу. Отримавши опис ситуації, учасники в групах вчилися складати прес-реліз, а тренерка пояснила, як додати родзинок до тексту, щоб він був цікавим для читачів.

Анна також розповіла про інформаційну сторону проектів, як про таку, що виконує функцію просвітництва.  «Якщо одразу самостійно не подумати про роль ЗМІ та висвітлення події, то, на жаль, навряд чи хтось ззовні розповість про неї так, щоб захотілося долучитися. Як відомо, то-ся не зробить. Цій роботі потрібно виділити достатньо часу, і тоді про проект і його користь для громади дізнається багато місцевих мешканців, потенційних партнерів і спонсорів».

Ішлося також про знання реалізаторами проекту своєї аудиторії, для якої й формуються ті чи інші повідомлення, а також про канали, через які слід їх поширювати. «Немає абсолютних формул ефективної комунікації. Потрібно шукати шляхи її створення індивідуально. Слід думати про актуальність та логічність інформаційної кампанії. А найважливішим і найцікавішим представником Вашого проекту є Ви самі», – зазначає Анна Мота-Шнайдер.

Тепер керівники та ініціативні групи 11 проектів переходять до наступного етапу: безпосереднього втілення своїх ідей у своїх парафіях, містечках, селах та містах.

Довідка

Всеукраїнський конкурс «Хочу!Можу!Зроблю!» проводиться в рамках соціальної ініціативи «То-Ся не зробить!» – проекту Патріаршої Комісії у справах молоді Української Греко-Католицької Церкви за підтримки Благодійного фонду імені Митрополита Андрея Шептицького і Благодійного фонду «RENOVABIS». Організатори Конкурсу висловлюють свою вдячність Львівській освітній фундації та Інституту Лідерства та управління УКУ за допомогу в його проведенні.

Ірина Скишляк, прес-служба Комісії у справах молоді УГКЦ

ОСТАННІ НОВИНИ
ПУБЛІКАЦІЇ

«В Україні відбувається злочин проти людства», – Глава УГКЦ в ексклюзивному інтерв’ю для італійського видання «Il Foglio»27 липня

«Хтось каже, що в Україні має місце конфлікт, західні ЗМІ говорять про російсько-український конфлікт. Ні, в Україні немає жодного...

МЕДІА
Prev Next