АКТУАЛЬНО

Представники Комісії у справах освіти та виховання взяли участь у Світовому конгресі «Educatio Si»

Вівторок, 11 червня 2019, 12:06
Нещодавно у Нью-Йорку відбувався Світовий конгрес «Educatio Si», закриття якого було в Організації Об'єднаних Націй. З ініціативи Комісії УГКЦ у справах освіти та виховання участь у ньому взяли троє представників від України – с. Христофора Буштин, голова комісії УГКЦ у справах освіти та виховання, бр. Руслан Марків – директор дитячого будинку “Жива перлина” у с. Бортники (Жидачівський р-н) та с. Єремія Стеблина, директорка Католицької школи-гімназії св. Василія Великого м. Івано-Франківська.

Захід відвідали близько 1000 делегатів, що представляють більш ніж 210 000 Католицьких шкіл у понад 100 країнах, де навчаються та працюють мільйони учнів та вчителів з усього світу.

Свій кампус для учасників Конгресу гостинно відчинив єзуїтський університет Фордгем. Ректор університету о. Джозеф МакШейн, єзуїт, у вітальному слові до учасників зазначив, що «католицькі школи та вчителі, які їх представляють, роблять святу працю щоденно, і цією працею перемінюють життя молоді по цілому світі».

Кардинал Тімоті Долан, Архієпископ Нью-Йорка, зазначив, що для нього приймати Конгрес – це честь і привілей. Увечері у катедральному Соборі святого Патріка для всіх учасників була відслужена Свята Меса під проводом Апостольського нунція у США Кристофа П’єра, багатьох єпископів та священиків.

«Конгрес - це унікальна можливість для обговорення проблем і можливостей, з якими стикаються католицькі школи. Наша тема цього року – розвивати братський гуманізм, щоб побудувати цивілізацію любові», - сказав Філіп Річард, генеральний секретар OIEC.

Конгрес відбувався в той час, коли в країнах, що розвиваються, стрімко зростає кількість вступників до католицьких шкіл, а в багатьох розвинутих країнах вона стабільна або знижується. Католицькі школи виконують ключову роль не лише для передачі віри студентам-католикам, але й для здоров'я глобальної Церкви. Католицькі школи повинні сприяти людській гідності та цілісному людському розвитку. Вони також мають важливе значення для нової євангелізації та виховання майбутніх поколінь стюардів створення.

Теми, які обговорювалися на Конгресі, включали питання про розвиток культури діалогу та миру, як сприяти християнській ідентичності шкіл, як захистити дітей від усіх форм жорстокого поводження, як гарантувати, що школи є інклюзивними, як навчити директорів і вчителів для сучасних реалій, як виховувати стійкість та як сприяти діалогу з міжнародними організаціями.

Крім того, католицькі школи також виконують важливу роль у національних системах освіти в багатьох країнах. Школи, як правило, вітають студентів з усіх конфесій, а останні дослідження * показують, що вони сприяють досягненню четвертої мети сталого розвитку (якісна освіта для всіх).

  • В цілому, католицькі школи в 2016 році обслуговували 62,5 мільйона дітей, що збільшило чисельність майже до 28 мільйонів дітей, або більше 80% з 1980 року, коли кількість вихованців становила 34,6 мільйона. Крім того, 6 мільйонів молодих людей навчаються у католицьких вищих навчальних закладах.
  • Індія має найбільший набір у католицьких школах, за ними йдуть Демократична Республіка Конго, Уганда, Кенія та Малаві. Франція, Сполучені Штати, Руанда, Аргентина і Колумбія  перші з 10 країн за загальною кількістю вступників до дошкільних, початкових та середніх католицьких шкіл.
  • У Африці католицькі школи залучили 10,7% усіх дітей до школи у 2016 році. Зарахування в Африці становило 43,7% загальної кількості вчителів у католицьких школах у всьому світі, і ця частка, як очікується, продовжуватиме зростати з часом. Католицькі та інші релігійні школи відіграють особливо важливу роль у країнах Африки на південь від Сахари, які постраждали від конфлікту.
  • Дійти до бідних є основною частиною місії католицьких шкіл. У 16 африканських країнах частка учнів з найбідніших 20 відсотків населення в католицьких школах та інших, які базуються на вірі - 16,0% на противагу 8,5% для приватних світських шкіл. Це говорить про те, що католицькі та інші школи, які базуються на вірі досягають значного числа дуже бідних студентів у порівнянні з приватними світськими школами.
  • Католицькі школи часто сприймаються як надання якісної освіти, що також підкреслює моральні цінності. У Буркіна-Фасо академічна успішність, якість викладача і моральне виховання є основними причинами вибору християнських шкіл. Відповідаючи на батьківські прагнення, католицькі та інші школи, що базуються на вірі, включаючи ісламські школи, допомагають забезпечити перебування дітей у школі.
  • Католицькі школи часто отримують вигоди лише з обмеженим державним фінансуванням або в деяких випадках і без фінансування з боку держав, що створює економію бюджету для урядів. У 38 ОЕСD та країн-партнерів ці бюджетні заощадження оцінюються приблизно в 63 млрд. lол. США (за паритетом купівельної спроможності) на рік.

Більш детальну інформацію про внесок католицьких шкіл у якісну освіту для всіх і про Конгрес, ознайомитися з інформацією про інфографіку та інформаційний бюлетень можна на вебсайті подій університету Фордгем:

https://www.fordham.edu/info/27548/gse_events

(*) Результати останніх досліджень базуються на аналізі Квентіна Водона, «Видатні дослідження» Партнер з Інститутом Келлога в Університеті Нотр-Дам.

Комісія у справах освіти та виховання УГКЦ


ПУБЛІКАЦІЇ

Архиєпископ Борис Ґудзяк про перші 100 днів свого служіння: Близькість і єдність, які я досвідчив, перевищили усі мої сподівання14 жовтня

Перші місяці на посаді для політиків чи урядовців вважають визначальними, стрижневими. Відразу після обрання чи призначення, новачки...

МЕДІА
Prev Next