АКТУАЛЬНО

У Києві обговорили потребу піару в церковних установах

Понеділок, 18 лютого 2013, 11:23
16 лютого в Інституті релігійних наук святого Томи Аквінського, що в Києві, відбулася презентація нового видання Релігійно-інформаційної служби України «Церква і медіа. Сім кроків до порозуміння». Презентація відбулася у формі дискусії, учасники якої дискутували навколо теми «Чи потрібен Церкві піар?». Про це повідомлено на сайті монастиря Святого Василія Великого, ЧССВ, м. Київ.
16 лютого в Інституті релігійних наук святого Томи Аквінського, що в Києві, відбулася презентація нового видання Релігійно-інформаційної служби України «Церква і медіа. Сім кроків до порозуміння». Презентація відбулася у формі дискусії, учасники якої дискутували навколо теми «Чи потрібен Церкві піар?». Про це повідомлено на сайті монастиря Святого Василія Великого, ЧССВ, м. Київ. Серед учасників дискусії були автори видання: Тарас Антошевський, директор Релігійно-інформаційної Служби України, о. Микола Мишовський, головний редактор Католицького суспільно-релігійного часопису «CREDO», Олена Кулигіна, менеджер зі зв’язків з громадськістю РІСУ, а також Юрій Чорноморець, публіцист, православний богослов, о. Войцех Сурувка, ОР, директор Інституту релігійних наук святого Томи Аквінського, де проводився захід. Модерував дискусію Отар Довженко, журналіст, медіакритик, викладач Українського католицького університету. За словами Олени Кулигіної, ми повинні розрізняти поняття «піар» (PR) та «пропаганда». Якщо друге – це монолог, то PR – це обов’язково діалог між Церквою та її цільовою аудиторією. Висловлюючись з приводу доцільності PR у Церкві, запрошені дійшли одностайного висновку, що зв’язки з громадськістю (public relations) є невід’ємною частиною праці Церкви як із вірними, так і з широким колом невоцерковлених людей, чию думку формують ЗМІ. Отець Микола Мишовський відзначив масштаби PR, який Церква могла б застосовувати у своїй євангелізації. Ішлося не лише про висвітлення подій із життя парафії, а навіть про банальну річ – наявність розкладу Богослужінь при вході до храму, що належить до безпосереднього контакту Церкви та вірних. Домініканець о. Войчех Сурувка повернув усіх присутніх з абстрактних роздумів про піар у житті Церкви до безпосереднього завдання останньої – вести людей до спасіння. У перервах між дискусіями слово брав Дмитро Крикун, медіаексперт, котрий доводив неминучість використання піару у стосунку до церковних та релігійних організацій, якщо ті розраховують на успіх у своєї цільової аудиторії або хоча б на адекватну присутність Церкви у ЗМІ. Наприкінці між учасниками було розіграно три примірники видання «Церква і медіа», власником одного з яких став о. Роман Шуп’яний, ЧСВВ, котрий завітав на презентацію разом із представниками молоді храму Святого Василія Великого.

Департамент інформації УГКЦ

ОСТАННІ НОВИНИ
ПУБЛІКАЦІЇ

«В Україні відбувається злочин проти людства», – Глава УГКЦ в ексклюзивному інтерв’ю для італійського видання «Il Foglio»27 липня

«Хтось каже, що в Україні має місце конфлікт, західні ЗМІ говорять про російсько-український конфлікт. Ні, в Україні немає жодного...

МЕДІА
Prev Next