АКТУАЛЬНО

УКУ проводить краудфандингову кампанію на підтримку Центру підприємництва

Четвер, 10 серпня 2017, 13:22
Цієї осені в новозбудованому Центрі митрополита Андрея Шептицького Українського католицького університету розпочне свою роботу Центр підприємництва УКУ, який має на меті розвивати бізнес-проекти його учасників у трьох різних сферах: Освітні технології (EdTech), соціальне підприємництво та креативні індустрії.

Особливість проекту в тому, що ще під час навчання в університеті студенти УКУ зможуть в партнерстві з випускниками та учасниками програм Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) заснувати власний бізнес і впроваджувати успішні проекти та стартапи. Завдяки співпраці з міжнародними партнерами Центр стане платформою викладання, наставництва і розвитку підприємців в Україні. Його ідея – це синтезований досвід на основі аналізу найкращих акселераторів за кордоном.

Формат роботи: швидка акселерація упродовж двох з половиною місяців, що поєднує як навчання, так і менторство, тобто Центр допомагатиме розвивати проекти на ранній стадії. «З лабораторії не вийде жоден проект, який не буде спроможний на довготривале існування», – пояснює керівник Школи журналістики УКУ отець Павло Худ.

«Цей проект може стати прикладом українського Стенфорда, адже саме такі університети, як Стенфорд, мають культуру підприємливості, культуру, в якій молоді люди не бояться ризикувати і пробувати себе в стартапах та проектах. І це те, що ми хочемо запропонувати студентам усіх факультетів нашого університету!» – каже декан-засновник LvBS, проректор УКУ Софія Опацька.

Це шанс для студентів розпочати свою справу разом з колегами, випускниками університету чи учасниками навчальних програм LvBS. «Для того щоб вже цієї осені розпочати навчальні програми Центру підприємництва, ми оголошуємо університетську кампанію зі збору коштів», – розповідає керівник Центру підприємництва УКУ Михайло Думанський.

Центр фінансуватиметься коштом LvBS та краудфандингу. Врутрішня краудфандингова кампанія в УКУ стане першим етапом для того, аби забезпечити розвиток Центру та запуск навчання команд у сфері EdTech. Наступним кроком буде вихід проекту на спільнокошт Biggggidea. «Але є щось значно важливіше за кошти: під вашою фінансовою підтримкою ми розумітимемо вашу довіру до цього проекту», – додає о. Павло Худ.

Ціль внутрішньої кампанії в УКУ - 500 тис. грн. Краудфандингова кампанія в УКУ триватиме 50 днів.

Західне бюро «Живого ТВ» за матеріалами www.ucu.edu.ua

ТЕГИ: УКУ, робота
ПУБЛІКАЦІЇ

«Богослов’я − це своєрідний мозок Церкви, це її інтелектуальне життя!» − десять тез про богослов’я в Україні14 грудня

Перспективи розвитку богослов’я в Україні обговорювали в прямому ефірі програми «Відкрита Церква. Діалоги». Гостем студії «Живого ТБ» був...

МЕДІА
Prev Next