АКТУАЛЬНО

Відбувся семінар «Святе Письмо та активні методи в катехизації: Декалог, головні гріхи і протилежні до них чесноти»

Середа, 10 лютого 2010, 17:35
З метою поширення активних методів на уроках катехизму і християнської етики, 5-7 лютого 2010 року у Львові відбувся науково-практичний семінар «Святе Письмо та активні методи в катехизації: Декалог, головні гріхи та протилежні до них чесноти».
З метою поширення активних методів на уроках катехизму і християнської етики, 5-7 лютого 2010 року у Львові відбувся науково-практичний семінар «Святе Письмо та активні методи в катехизації: Декалог, головні гріхи та протилежні до них чесноти». Провела семінар др. Данута Врубель – досвідчений педагог, богослов, тренер польського Товариства педагогів «NATAN». Близько п’ятдесяти учасників семінару – практикуючі катехити, вчителі християнської етики, студенти кафедри соціальної педагогіки Українського Католицького Університету та студенти Катехитично-педагогічного інституту УКУ, отримали конспекти уроків і практичний досвід застосування активних методів під час розгляду тематики «Десять Божих Заповідей» та «Головні гріхи і протилежні до них чесноти». Учасників семінару привітала с. Луїза Цюпа (СНДМ) – директор Катехитично-педагогічного інституту УКУ і заступник голови Патріаршої катехитичної комісій УГКЦ, котрі й були організаторами семінару. Додаток: Застосування активних методів дедалі більше поширюється у різних галузях навчання та виховання дітей і дорослих. На уроках катехизму і християнської етики ці методи допомагають учням у простий і радісний спосіб утверджуватися у цінностях, робити моральний вибір і відкривати, що до них сьогодні говорить Боже Слово. Паралельно із досягненням навчально-виховних цілей, активні методи допомагають учням у безпечній грі пробувати себе у нових формах поведінки, відкривати дари і таланти, формувати комунікативні навики. Активні методи можуть дати новий запал як катехитові, так і учневі у передаванні та прийманні Христової благовісті у доступний і радісний спосіб, щоб вона справді була Доброю Новиною. Проте, застосування активних методів на уроках катехизму і християнської етики не є самоціллю, а лише засобом для досягнення мети. Зацікавлення, емоції, спільна праця учнів наближає до головної мети уроку – морального виховання, слухання Божого Слова і засвоєння Христової науки.

Повідомив, Козіброда Андрій,

Катехитично-педагогічного інституту УКУ

ОСТАННІ НОВИНИ
ПУБЛІКАЦІЇ

«В Україні відбувається злочин проти людства», – Глава УГКЦ в ексклюзивному інтерв’ю для італійського видання «Il Foglio»27 липня

«Хтось каже, що в Україні має місце конфлікт, західні ЗМІ говорять про російсько-український конфлікт. Ні, в Україні немає жодного...

МЕДІА
Prev Next