АКТУАЛЬНО

Завершилася Літня унівська школа для освітян

П'ятниця, 21 червня 2019, 10:54
На професійну та особистісну формацію в рамках Літньої школи у Свято-Успенській Унівській лаврі вкотре зібралися освітяни: вчителі шкіл і вихователі дошкільних закладів. Навчання тривало від 10 до 19 червня.

Інтенсивна програма школи щороку має три важливі мети: професійне зростання; особистісний розвиток; духовна формація.

«Лідери освітніх інновацій» - сертифікована програма, розроблена спільно зі Львівським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти ЛОІППО. Кожен учасник цієї програми отримав сертифікат про проходження курсів підвищення кваліфікації державного зразка.

Зростання у компетенціях і професійній майстерності - одне з найважливіших завдань вчителя, що сприяє постійному покращенню учнівських досягнень. У літній школі інноваційне навчання представили методисти, у яких багатий практичний досвід і глибокі знання засад сучасної педагогіки.

Важливою навичкою у роботі з людьми, а особливо з учнями, з підлітками, є вміння вирішувати складні ситуації, бути стресостійким, знати і вміти віднаходити внутрішні ресурси. Ці вміння учасники школи опрацьовували на тренінгах з психологами.

Зоною росту вчителя був богословський предмет на програмі, який відкривав для слухачів глибину Божого Слова. Одночасно для духовної формації діяла «прихована програма», зумовлена перебуванням у відпустовому молитовному місці. Особливий шарм внесли вечірні інтеграційні зустрічі, які сприяли налагодженню дружніх стосунків, прийняття, розуміння цінності себе в спільноті та один для одного.

Зараз у Свято-Успенській унівській лаврі діє Друга літня унівська школа «Базова компетенція - бути щасливим». Заняття триватимуть до 26 червня.

Західне бюро «Живого ТБ» за матеріалами https://www.facebook.com

ПУБЛІКАЦІЇ

Підсумковий комунікат 22-ї Зустрічі Східних католицьких єпископів Європи17 вересня

З 12 по 14 вересня в Українській папській колегії св. Йосафата в Римі відбулася щорічна Зустріч хідних католицьких єпископів Європи....

МЕДІА
Prev Next